Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2023 22:57 - Стари риалити, нови клишета
Автор: vatzko Категория: Забавление   
Прочетен: 2178 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

С"а секи иска да „пребори демоните си“, „да докаже себе си, да се предизвикам“, ама стрино, остави тия глупости. Дайте нещо ново, бе. И най-великото - „онова за зоната на комфорт“. Цецо Футболиста – айде малко! Ние си знаем нашата игра....Трябва нещо по-свежо, като Цитиридес, добре де, като него - недей. Дай фантазия. Поне дюнерите са един път там. Стига с тия клишета, 2023 сме. Всичко е пари, са телевизията е и петна"се минути слава, ама ако некой от родата те пита „Абе ти колко зе за тва“ - излъжи ги, знам че си подписал кофти договор, ама кажи поне е 50-100 кинта. А за кво си се навил, кажи си мъката:

Тук съм за парите – кой не е бако. Верно че 50к от лани, са като 20к сега, ама....

Тук съм да си дигна фолорите в онлифенс – феър инаф, дет се вика. От друга страна, ако некой лъска на тебе за без пари, що му е да те следва за пет кинта на месец...

Тук съм да си продам застоялия мърч – тия тениски баба ми неще да ги носи, братя – купувайте.

Тук съм да си посъживя кариерата – ей, изпаднах в дупка и нищо не ми се прави. Не ми се пише/пее/играе. Държавата да даде пари за изкуството!

Тук съм да чукам по телевизора – има и такива. Парите нямат значение, този иска да монетаризира друго. Да бъдеш най-голям ебач у Долно Белотинци е едно, ама да те „дават по втора“ е друго...

Даскала ми от началното училище да си скине ризата от мене – Сигурно го е направил. Ако земеш да спечелиш и те викнат при Сашо Кадиев, този човечец сигурно може и да каже „кво добро момче“ си бил

Идват избори и ми трябват малко... - ей, не ти е лесно, бако. Всеки ден да лежиш там, а суверенът те забравил. Глас – лайка. Глас – божи.

Криско ме остави и кранчето секна – Е сега като го спечелиш тва риалити и всичко тръгна по мед и маргарин. И да не го спечелиш рекламата, брат. Рекламата.

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vatzko
Категория: Забавление
Прочетен: 91464
Постинги: 67
Коментари: 19
Гласове: 206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930