Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2023 14:37 - Мотивационно Писмо за позиция онлайн кръш
Автор: vatzko Категория: Забавление   
Прочетен: 109 Коментари: 0 Гласове:
0



Виж ся... Малко неуверено почва, ама ако сакаш по-уверено, ти дикпик ли очакваше? Кандидатсвам за позицията кръш“, обявена... абе вчера... не! Оня ден? Абе, кога беше черешова задушница? Тогава. Та, обявата ме привлече с възможностите за развитие в областта, в която работя в момента. Демек, кръш съм, ама не знам, май. Секи е кръш на некой, кво!? Ей, разбирам те. Их ферще. Поне донекъде... Ти друг на това дередже(не знам къ е на немски) мое и да намериш, ама мое и да не намериш. Ем, съм ти близо, ем достатъчно далече, че да не предробиш. Имаш си "сичко, тва знам. Много не мо"м да ти дам. Малко време и бая Memes – те тва от мене. Друго – после, лейтър. Ако си тръгнала да си събираш багажа и да ми „палиш къшлата“, зими поне научи немски, че не"а ме излагаш с некви „лофбредове“, „брауншугър“ и „скоунс“... Абе, иначе - гъдел е да имаш кръш, а у наше село по-голем гъдилар - немаше. Знам, че некой път малко е много. Ако не друго, поне мо"е се посмееме. Тука много се отплеснах, уальа. Сефте – фърст тайм. Ей, и много повтарям. Некой път за добро. Некой път е досадно. Според условията може да съм „кръш“ в зависимост от нотиса или парт тайм. Това зависи и от други фактори. Ти. Ю ноу уат ай мийн. Чекай, че тва е друг език, уальа. Това мотивационно стана като песен на Майли Сайръс. Убаво е, ама нема ник"в смисъл, нищо че носи забрадка...

Имал съм възможността да имам различни кръшове – не са нищо особено. Освен, че притежавам квалификациите на кусурсърчър и акългивър, некой път си затварям и очите. Т"ва е много важно за успешен кръшовен живот. У социалките. Аз непрекъснато поддържам професионално ниво на „кръш“, като посещавам семинари и обучения, абе знам туй-онуй, поне мо"е се посмееме.

Най-важното коги имаш кръш е... ей, като го измислим, ще ти кажем. Абе, кво те лъжем, да не земеш да го счупиш. Че....смееме се, ама не смееме...

Сигурен съм, че с дългогодишният експириънс, който протежавам мое и да не съм добър „кръш“, поне мо"е се похилиме. Ако ли не – Ейгя, къде е френдзоуната(сочим с пръст. не гледай пръста, а накъде сочи, уальа) и се отречи публично от мене. Три пъти.

Надявам се, че ще имаме и възможност за лична среща, ама drugpat. Дон хезитейт ту интеръпт.

Прилагам своята автобиография и тестемониъл от настоящия ми емплойер или беше емполои(това е бахти думата, чесно) – жена ми.

Ей, ако не съм Я, друг чѐ е. По-добре да съм Я, викам…

бест регардс

Вацо




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vatzko
Категория: Забавление
Прочетен: 92440
Постинги: 67
Коментари: 19
Гласове: 207
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930