Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2022 22:40 - Реалистични цели за 2023
Автор: vatzko Категория: Забавление   
Прочетен: 1728 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нова година – ново аз. Ню иър – ню ми, та да ме разберат и подрастващите. Всеки иска да смъкне някое кило, да редуцира газираното, солта, да сведе захарта до екзистенц-минимума, да не си губи времето с неправилните хора, тука ударението е на „а“, щото така и не научих чичовата и дайчовото. То па дунавското е авторски права... Секи сам си преценя, нали така?! Викам, да е реалистично, да не вдигаме високо летвата, очаква ни тежка година, скъпи сънародници. Оф, чакай, че паралелно пишем и речта на Радев. Тази година е позитивна, обещавам. Дай ги тия цели, бако, и стига флексва с врачански диалект, че си незабавен. Добре, баце, от утре почвам да учим добруджански и родопски. Не хорб, диалекти.

 

  • да напиша под всяко яко парче в тубата – лайк иф ю лисън ин 2023. Нема как. Лайка – шер – лайка прим. Ако беше Маркс един Киро Брейка, щеше да ви каже...

  • да си запомним номера на телефона – нещо 7, нещо 5... абе, изчакай да видим как беше...

  • да налайквам всички снимки в инстаграм на онлайн кръша. Така и не разбрах к"во стана с нея, па и не питам, де. Дано е добре. Май ме френдсзоуна, бе държи ме на сийн – мижав интерес, ама ако ѝ налайквам снимките и рийлса, може пък и да разпаля огъня отново...

  • да научим къде е „ѝ“ по БДС клавиатурата, че ми писна да гугълвам „и с ударение“

  • да си махнем всички маски от джобовете на якетата – пари в яке не съм намирал откакто имаше грозоберка – старите помните. Младите – има гугъл. Маски...Пандемия...абе имаше и такива неща, мили деца. Помним само, че се скара"аме за нек"ви пълни глупости и требваше да изправяме неква курва...

  • да разберем, кой от приятелите ми ходи на солариум. Бате, 2023, кой ходи на солариум, бе?!

  • Като съм болен да вземам болнични. Като всички останали. Много рискова реплика, знам. Ама, няма да падне тоа покрив на фирмата без мен. Бе, обещавам. Стига съм пълнил гушата на Сульо и Пульо за сметка на здравето. Тия нерви -нема кой да ти ги плати.

  • Да научим в кое отделение на пералнята е за омекотител. Средното много ясно. А, третото за к"во е тогава?

  • Да седнем и да гугълнем к"во стана с озоновата дупка. Бич от началото на XXI век. Спре"аме да се пръскаме с дезодоранти и смени"аме фреоновите хладилници, та май се оправи. Бе, интересно ми е...

  • Да научим от Лин Чин кое животно е на логото на китайската нова година.

 

Толко от мене, баце. Поне за тая годин". Консумирайте отговорно и с мезе. Свинска пържола с гъбен сос, овчарска и руска. Български алкохол – неограничен. Тирамису. АББА и Васко Найденов. И за 2023 си пожелавам зомбита, ядящи мозъци. Може пък да ме подминат....




Гласувай:
2



1. emelika - Верно бе , Ваце
24.01.2023 23:18
Требват си цели. Да си гепим от твоите, че нещо ни ми мели мелницата?
цитирай
2. vatzko - Требват си цели. Да си гепим от тв...
10.02.2023 22:32
emelika написа:
Требват си цели. Да си гепим от твоите, че нещо ни ми мели мелницата?

зимай ги сичките, мене ми не требват вече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vatzko
Категория: Забавление
Прочетен: 92353
Постинги: 67
Коментари: 19
Гласове: 207
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930